სერვის ცენტრების მისამართები
სერვისი | მისამართი | ტელეფონის ნომერი | სამუშაო საათები | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
ტექპოინტი თბილისი | თბილისი სულხან ცინცაძის ქ.5 |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი რუსთავი | რუსთავი ჟიული შარტავას გამზ. 2გ |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი თელავი | თელავი ალაზნის გამზ. 77 |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი გორი | გორი ცხინვალის გზატკ. 5ბ |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი ქუთაისი | ქუთაისი ირაკლი აბაშიძის ქ.10 |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი ზუგდიდი | ზუგდიდი მერაბ კოსტავას ქ.28 |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი ბათუმი | ბათუმი ილია ჭავჭავაძის ქ.31 |
(032) 242-22-15 |
|
- Samsung-ის ბრენდის შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს Samsung-ის ცხელ ხაზს: 0-800-55-55 (ზარი ადგილობრივი მობილური ოპერატორების ქალაქისა და მობილური ტელეფონებიდან უფასოა);
- Apple-ს ავტორიზებული სერვის პროვაიდერი:
„აისაფორთი“, ქ.თბილისი, სულხან ცინცაძის ქ.12; ტელ: (032) 230-10-01; სამუშაო საათები: ორშ - პარ: 10:00 - 19:00; შაბ: 10:00 - 15:00; - LG-ს ოფიციალური სერვისი:
ქ.თბილისი, აკაკი წერეთლის გამზ. 116; ტელ/WhatsApp: (032) 200-03-33; სამუშაო საათები: ორშ - პარ: 10:00 - 19:00;
რეგიონებიდან საგარანტიო ნივთის თბილისში არსებულ სერვისებში მიტანას განახორციელებს „ტექპოინტი“ (მისამართები იხილეთ ზემოთ).