გარანტია ფიზიკური პირებისთვის
კანონისმიერი გარანტია
მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ საქართველოს კანონით განსაზღვრული მომხმარებლის უფლებებია:
- თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასის შემცირება) ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან.
- საქონლის შეკეთება და შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებებია. მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.
- საქონელი შეკეთებული ან შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს საქონელი შეიძინა.
- საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა გულისხმობს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის, სამუშაო ძალისა და მასალების ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
- მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:
- საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;
- მოვაჭრემ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;
- მოვაჭრის მიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის;
- მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
- მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.
- იმის განსაზღვრისას, თუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდია ხარჯი, გათვალისწინებული უნდა იქნეს შემდეგი პირობები:
- საქონლის ან მომსახურების ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში;
- საქონლის ან მომსახურების ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;
- საქონლის ნაკლის მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშე აღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა;
მომხმარებელს უფლება აქვს ისარგებლოს ზემოთმოცემული უფლებებით თუ საქონლის ნაკლი საქონლის მისთვის გადაცემიდან 2 წლის განმავლობაში აღმოჩნდა.
მომხმარებლის უფლებების დაცვის შესახებ საქართველოს კანონით განსაზღვრული მტკიცების ტვირთი:
- თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, თუ, საქონლის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე, ეს შესაძლებელია. ამ შემთხვევაში მტკიცების ტვირთი მოვაჭრეს ეკისრება. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება;
- გამყიდველი ვალდებულია შეაკეთოს ან შეცვალოს დაზიანებული ტექნიკა იმ შემთხვევაში, თუ შესაკეთებელი დეტალი ან ნივთი ადგილზეა სერვის-ცენტრში ნივთის მიღების მომენტიდან არაუგვიანეს 15 სამუშაო დღის ვადაში, ხოლო თუ საჭიროა ნივთის/შესაკეთებელი დეტალის უცხოეთიდან გამოწერა, სერვის-ცენტრში ნივთის მიღების მომენტიდან არაუგვიანეს 30 სამუშაო დღის განმავლობაში (არ შედის შაბათ-კვირა და ოფიციალური დასვენების დღეები);
- კანონისმიერი გარანტია არ ვრცელდება მეწარმე/იურიდიულ პირებზე;
საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება/უქმდება ნივთზე ან კომპლექტაციის ნაწილზე შემდეგ შემთხვევებში:
- გასულია საგარანტიო ვადა;
- არ არის წარმოდგენილი შესყიდვის დამადასტურებელი დოკუმენტი (ქვითარი, სასაქონლო ზედნადები და ა.შ.) და შესაბამისად შეუძლებელია საქონლის იდენტიფიცირება;
- მოწყობილობის კორპუსზე არ იკითხება ან ამძვრალია სერ/ნომერი, იმეი კოდი და შესაბამისად შეუძლებელია საქონლის იდენტიფიცირება;
- საქონლის/მოწყობილობის დეფექტი/ზიანი გამოწვეულია მექანიკური ზემოქმედების შედეგად და არ წარმოადგენს თავდაპირველ წუნს;
- მოწყობილობა გამოიყენებოდა არა პირადი მოხმარების მიზნით, არამედ კომერციული მიზნებისათვის;
- დაზიანება/წუნი გამოწვეულია პლომბის ან ლუქის აძრობით;
- წუნი გამოწვეულია, მწარმოებლის/გამყიდველის მიერ მოწყობილობაზე თანდართული შენახვისა და მოხმარების წესის დარღვევის გამო;
- დაზიანება გამოწვეულია კომპიუტერული ვირუსის ან შეუსაბამო ფაილ(ებ)ის მიერ;
- დაზიანება გამოწვეულია მოწყობილობის ფუნქციონირების ადგილზე ელ.ქსელის გაუმართაობით ან ელექტროენერგიის მომწოდებელი კომპანიის ბრალით (ძაბვის ცვლილება მეტია ან ნაკლებია 220-230 ვოლტზე);
- წუნი გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ ექსპლუატაციის და შენახვის წესების/პირობების დარღვევით;
- წუნი, რომელიც გამოწვეულია, მოხმარებლის მიერ ჩატარებული არაკვალიფიკაციური სარემონტო/სამონტაჟო სამუშაოების შედეგად;
- წუნი გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ დარუთული სისტემისა და არალიცენზირებული პროგრამების გამოყენების გამო;
- ტექნიკის წუნზე, რომელზეც სამონტაჟო ან საგარანტიო სამუშაოები შესრულებულია მოვაჭრის ინსტრუქციის დარღვევით, არაუფლებამოსილი სერვის ცენტრის სპეციალისტის მიერ, რამაც გამოიწვია ნივთის დაზიანება;
შენიშვნა: ტექნიკაზე ჩამქრალი მწარმოებლის მიერ დადგენილი რაოდენობის პიქსელი ქარხნულ წუნად არ ითვლება. შესაბამისად მოცემოული გარემოება არ წარმოადგენს ქარხნულ წუნს.
კომერციული გარანტია
იმ შემთხვევაში, თუ მწარმოებლის მიერ დადგენილი საგარანტიო ვადა 2 წელზე მეტია, 2 წლის გასვლის შემდგომ, ნივთზე ნაკლის აღმოჩენის შემთხვევაში, არ ვრცელდება კანონისმიერი გარანტია ასეთი გარანტია წარმოადგენს კომერციულ გარანტიას. მოხდება მხოლოდ ნივთის შეკეთება მოცემულ საგარანტიო ფურცელით განსაზღვრული პირობების შესაბამისად არაუგვიანეს სერვის ცენტრში ნივთის წამოდგენიდან 30 (ოცდაათი) სამუშაო დღის ვადაში.
გაითვალისწინეთ, რომ კომერციულ გარანტიაზე ვრცელდება ზემოთმოცემული „საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება/უქმდება ნივთზე ან კომპლექტაციის ნაწილზე შემდეგ შემთხვევებში“ პუნქტები.
კომერციული გარანტიის შემთხვევაში, თუ შეუძლებელია ნივთის შეკეთება ან ნივთი აღნიშნულ ვადაში ვერ შეკეთდა, მოხდება ნივთის შეცვლა ახალი იგივე პროდუქტით, ასეთის არარსებობის შემთხვევაში, მომხმარებელთან შეთანხმებით ჩანაცვლდება იდენტური სპეციფიკაციის სხვა მოდელით ან შეწყდება ხელშეკრულება და დაბრუნდება გადახდილი ღირებულება. იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი და არა სრული კომპლექტაცია (აქსესუარები და სახარჯი მასალები, შეფუთვა, ყუთი).
კომერციული გარანტიის მოქმედება ვრცელდება საქართველოს ტერიტორიაზე.
გარანტიის გამოყენებასთან დაკავშირებული ინფორმაცია
- ნივთის შეკეთება ხდება ბრენდის ოფიციალურ სერვის ცენტრში;
- სერვის ცენტრში საგარანტიო მომსახურების მისაღებად უნდა წარადგინოთ საგარანტიო ტალონი, გადახდის დამადასტურებელ დოკუმენტთან ერთად და მწარმოებლის საგარანტიო ტალონი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში);
- გაბარიტული ტექნიკის: მაცივარი, გაზქურა, სარეცხი მანქანა, ჭურჭლის სარეცხი მანქანა, გამათბობელი, კონდიციონერი, ჩასაშენებელი ზედაპირი, ღუმელი (არა მიკროტალღური), გამწოვი, ტელევიზორი 43"-დან შემთხვევაში მომხმარებელმა გამოძახების გასაფორმებლად და ინსტრუქციების მისაღებად უნდა დარეკოს „ტექპოინტ“-ის ცხელ ხაზზე: (032) 242-22-15;
- Samsung-ის ბრენდის შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს Samsung-ის ცხელ ხაზს: 0-800-55-55 (ზარი ადგილობრივი მობილური ოპერატორების ქალაქისა და მობილური ტელეფონებიდან უფასოა);
- Electolux-ის და AEG-ის ბრენდის შემთხვევაში გარანტია 2 წელი (+3 წელი პროდუქტის ბრენდის ოფიციალურ საიტზე რეგისტრაციის შემთხვევაში). +3 წელი პირობა არ ვრცელდება Electrolux-ის ბრენდის კონდიციონერებზე. გთხოვთ, იხილეთ რეგისტრაციის ბმული:
Extended Warranty ELX Georgia (https://ge.regulus-elux.eu/warranty/aah)
Extended Warranty AEG Georgia (https://ge.regulus-elux.eu/warranty/aai) - საგარანტიო პირობებთან დაკავშირებით დამატებითი კითხვების არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ დაგვიკავშირდით *3838 ან (032) 238-38-38 ან ეწვიეთ მაღაზიებს;
!!! მისამართზე სერვის ცენტრის ცრუ გამოძახება არის ფასიანი და ანაზღაურდება მომხმარებლის მიერ. ცრუ გამოძახების ღირებულება ტრანსპორტირების გათვალისწინებით შეადგენს 30 (ოცდაათ) ლარს.
!!! სპეციფიკაციაში მითითებული დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქცია ამცირებს, მაგრამ არ გამორიცხავს ამ დაზიანების მიღების ალბათობას. მომხმარებელი ვალდებულია დაიცვას შეძენილი ნივთი მექანიკური, თერმული და ჰიდრო დაზიანებისგან.
!!! იმ შემთხვევებში თუ მომხმარებელი სერვისის მოთხოვნის შემთხვევაში არ დატოვებს ნივთს დიაგნოსტიკისთვის ან უარს იტყვის დიაგნოსტიკის მიზნით ნივთის გახსნაზე, საგარანტიო მომსახურება ვერ განხორციელდება.
!!! კანონისმიერი და კომერციული გარანტიის მოქმედება ვრცელდება საქართველოს ტერიტორიაზე.
სერვის ცენტრის მისამართები
სერვისი | მისამართი | ტელეფონის ნომერი | სამუშაო საათები | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
ტექპოინტი თბილისი | თბილისი სულხან ცინცაძის ქ.5 |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი რუსთავი | რუსთავი ჟიული შარტავას გამზ. 2გ |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი თელავი | თელავი ალაზნის გამზ. 77 |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი გორი | გორი ცხინვალის გზატკ. 5ბ |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი ქუთაისი | ქუთაისი ირაკლი აბაშიძის ქ.10 |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი ზუგდიდი | ზუგდიდი მერაბ კოსტავას ქ.28 |
(032) 242-22-15 |
|
||||
ტექპოინტი ბათუმი | ბათუმი ილია ჭავჭავაძის ქ.31 |
(032) 242-22-15 |
|
- Samsung-ის ბრენდის შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს Samsung-ის ცხელ ხაზს: 0-800-55-55 (ზარი ადგილობრივი მობილური ოპერატორების ქალაქისა და მობილური ტელეფონებიდან უფასოა);
- Apple-ს ავტორიზებული სერვის პროვაიდერი:
„აისაფორთი“, ქ.თბილისი, სულხან ცინცაძის ქ.12; ტელ: (032) 230-10-01; სამუშაო საათები: ორშ - პარ: 10:00 - 19:00; შაბ: 10:00 - 15:00; - LG-ს ოფიციალური სერვისი:
ქ.თბილისი, აკაკი წერეთლის გამზ. 116; ტელ/WhatsApp: (032) 200-03-33; სამუშაო საათები: ორშ - პარ: 10:00 - 19:00;
რეგიონებიდან საგარანტიო ნივთის თბილისში არსებულ სერვისებში მიტანას განახორციელებს „ტექპოინტი“ (მისამართები იხილეთ ზემოთ).