გარანტია ორგანიზაციებისთვის

გარანტია მეწარმე/იურიდიული პირებისათვის

 

მოცემული საგარანტიო პირობები ვრცელდება მეწარმე/იურიდიულ პირებზე, არასამეწარმეო(არაკომერციულ) იურიდიულ პირებზე და სახელმწიფო ორგანიზაციებზე.

 

პატივცემულო მომხმარებელო! კომპანია „ალტა“ მადლობას გიხდით თქვენ მიერ გაკეთებული არჩევანისთვის.

 

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ, დავაკმაყოფილოთ თქვენი მოთხოვნები და შემოგთავაზოთ საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი უახლესი ტექნოლოგიები.

 

კომპანია „ალტა“-ში შეძენილ საქონელს (გარდა „საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება“ პუნქტისა) აქვს გარანტია  1 წლამდე, თუ გამყიდველსა და მყიდველს  შორის არ არის შეთანხმებული სხვა პირობები, რომლებიც აისახება საგარანტიო ტალონის/ფურცელის პირველ გვერდზე ან თუ მწარმოებლის მიერ არ არის დადგენილი განსხვავებული ვადები. პირობების დაზუსტება ხდება ოფიციალურ სერვის ცენტრთან დაკავშირებით ან სერვის ცენტრში ნივთის წარმოდგენის გზით.

 

მოწყობილობების ბატარიების/ელემენტების და დამტენების საგარანტიო ვადა შეადგენს საგარანტიო ფურცელზე მითითებული ვადის ნახევარს. ზუსტი პირობების დაზუსტება ხდება ოფიციალურ სერვის ცენტრთან დაკავშირებით ან სერვის ცენტრში ნივთის წარმოდგენის გზით.

 

 

საგარანტიო პირობები:

საგარანტიო მომსახურება ფარავს ოფიციალური ბრენდის მიერ დადგენილ პირობებს.

საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს ნივთის უფასო შეკეთებას საგარანტიო პერიოდში. საგარანტიო მომსახურება ხორციელდება ავტორიზებულ სერვის ცენტრებში, საგარანტიო ტალონში მითითებულ მისამართებზე.

 

გარანტია ვრცელდება ტექნიკის იმ დაზიანებაზე, რომელიც განპირობებულია ტექნიკური წუნით (არა პროგრამული). სერვის ცენტრში საგარანტიო მომსახურების მისაღებად უნდა წარადგინოთ საგარანტიო ტალონი, გადახდის დამადასტურებელ დოკუმენტთან ერთად და მწარმოებლის საგარანტიო ტალონი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).

 

საგარანტიო ტალონში აუცილებლად უნდა იყოს აღნიშნული ნივთის დასახელება, სერიული/იმეი კოდი, მყიდველის ვინაობა, შეძენის თარიღი, გამყიდველი კომპანიის ბეჭედი, პასუხისმგებელი თანამშრომლის და მყიდველის ხელმოწერები. წინააღმდეგ შემთხვევაში პროდუქტს საგარანტიო მომსახურება არ შეეხება. დაზიანებული გაბარიტული ტექნიკის ტრანპორტირება სერვის ცენტრამდე და პირიქით მომხმარებლისთვის უფასოა შემდეგ ტექნიკაზე: * მაცივარი, გაზქურა, სარეცხი მანქანა, ჭურჭლის სარეცხი

მანქანა, გამათბობელი, კონდიციონერი, ჩასაშენებელი ზედაპირი, ღუმელი (არა მიკროტალღური), გამწოვი, ტელევიზორი 43“-დან. სხვა ნებისმიერი ტექნიკის ტრანსპორტირება სერვის ცენტრამდე და პირიქით ხორციელდება მომხმარებლის ხარჯებით.

Samsung-ის ტექნიკის შემთხვევაში, მომხმარებელმა უნდა დარეკოს და გააფორმოს გამოძახება ამავე ბრენდის ცხელ ხაზეე: 0322 800 55 55

ნებისმიერი სხვა ბრენდის შემთხვევაში მომხმარებელმა გამოძახების გასაფორმებლად უნდა დარეკოს ტექპოინტის ცხელ ხაზზე: (+995) 32 2422215

 

მისამართზე სერვის ცენტრის ცრუ გამოძახება არის ფასიანი და ანაზღაურდება მომხმარებლის მიერ. სერვის ცენტრი ვალდებულია, შეაკეთოს დაზიანებული ტექნიკა საგარანტიო ტალონში მითითებული პირობების შესაბამისად, სერვის-ცენტრში მიღების მომენტიდან 30  სამუშაო დღის განმავლობაში. (არ შედის შაბათ-კვირა და ოფიციალური დასვენების დღეები). იმ შემთხვევაში, თუ ნივთი აღნიშნულ ვადაში ვერ შეკეთდა პროდუქცია ექვემდებარება შეცვლას. ნივთი იცვლება იგივე მოდელით. თუ იგივე მოდელი აღარ არსებობს, იდენტური სპეციფიკაციის სხვა მოდელით. თანხის დაბრუნება მოცემულ შემთხვევებში წარმოადგენს ბოლო რიგის მოთხოცნას.

 

იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი და არა სრული კომპლექტაცია (აქსესუარები და სახარჯი მასალები).

 

 

 

საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება:

- ოპერაციული სისტემის, პროგრამული უზრუნველყოფის ნებისმიერ დაზიანებაზე.

- ტექნიკაზე, რომელიც ფიზიკურად არის დაზიანებული მაგ: გაკაწრული, გაბზარული, ჩაჭყლეტილი, დამწვარი, დამდნარი, დეფორმირებული, გატეხილი. ასევე სითხით გამოწვეულ დაზიანებებზე. მათ შორის იმ შემთხვევაში თუ მოდელის სპეციფიკაციაში მითითებულია დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქციის არსებობა.*

- თუ პროდუქციის ქარხნული სერიული ნომერი შეცვლილია, წაშლილია ან დაზიანებულია. დარღვეულია პროდუქციის ექსპლუატაციის წესები (ექსპლუატაციის წესები იხილეთ პროდუქციის თანდართულ დოკუმენტაციაში ან მწარმოებლის ვებ. გვერდზე).

- ტექნიკაზე, რომელიც არასტანდარტული ქსელის ძაბვის ზემოქმედების შედეგად არის დაზიანებული.

- ტექნიკაზე, რომელზეც სამონტაჟო ან საგარანტიო სამუშაოები არ არის შესრულებული უფლებამოსილი სერვის ცენტრის სპეციალისტის მიერ.

- არაკვალიფიციური ან დაუდევრად მოხმარებული ტექნიკის დაზიანების შემთხვევაში.

- მონიტორის, ნოუთბუქის, ფოტოაპარატის ან ტელეფონის ეკრანის განსაზღვრული რაოდენობის მკვდარ წერტილებზე. (დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ტექნიკასთან თანდართულ დოკუმენტაციაში ან მწარმოებლის ვებ. გვერდზე)

 

საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება პროდუქციის შემდეგ აქსესუარებზე და სახარჯ მასალებზე.

- მობილურ ტელეფონის: ყურსასმენი, USB კაბელი, დამტენი.

- პლანშეტის: ყურსასმენი, USB კაბელი, დამტენი.

- პრინტერის: კაბელები, კარტრიჯები.

- ტელევიზორის: პულტი, დენის კაბელი, სათვალეები.

- მაცივრის: ჰაერის გამასუფთავალები (ბიონიზატორი), სათავსოები, თაროები, წყლის დისპენსერი, რეზინები, სახელურები, ნათურები, დენის სადენი.- სარეცხი მანქანის: შემავალი და გამავალი მილები, ფხვნილის უჯრა, დენის სადენი, საკეტი, კარის რეზინი.- მიკროტალღური ღუმელის: თეფში, ნათურა, გრილი, სადგამი, ცხაური, ფილტრი, დენის სადენი.

- გაზქურის, ელ ღუმელის, ზედაპირის: სადგამი, სახელური, კონფორი, რეზინი, დენის სადენი, ჩამრთველი, თვითწმენდის ფილტრი.

- გამწოვის: ფილტრი, ნათურა, დენის სადენი.

- მტვერსასრუტის: მილი, ჯაგრისი, ფილტრი, კონტეინერი, დენის სადენი.

კომპანია არ აგებს პასუხს სმარტფონების დარუთულ სისტემასა და კომპიუტერის არალიცენზირებული პროგრამების გამოყენებისას, ტექნიკის არასტაბილურ მუშაობაზე.

 

სპეციფიკაციაში მითითებული დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქცია ამცირებს, მაგრამ არ გამორიცხავს ამ დაზიანების მიღების ალბათობას. მომხმარებელი ვალდებულია დაიცვას შეძენილი ნივთი მექანიკური, თერმული და ჰიდრო დაზიანებისგან.

 

სერვის ცენტრის მისამართები

 

სერვისი

რეგიონები

ტელ. ნომერი

სამუშაო დრო

ტექპოინტი თბილისი

ცინცაძის ქ. #5

(+995) 32 2422215

ორშ-პარ 10:00-19:00

შაბ: 10:00-15:00

კვ. დასვენება

ტექპოინტი რუსთავი

შარტავას ქ. #2გ

(+995) 32 2422215

ორშ-პარ 10:00-19:00

შაბ: 10:00-15:00

კვ. დასვენება

ტექპოინტი ბათუმი

ჭავჭავაძის ქ. #31

(+995) 32 2422215

ორშ-პარ 10:00-19:00

შაბ: 10:00-15:00

კვ. დასვენება

ტექპოინტი ქუთაისი

აბაშიძის ქ.10

(+995) 32 2422215

ორშ-პარ 10:00-19:00

შაბ: 10:00-15:00

კვ. დასვენება

ტექპოინტი გორი

ცხინვალის გზატკეცილი 5ბ

(+995) 32 2422215

ორშ-პარ 10:00-18:00

შაბ: 11:00-15:00

კვ. დასვენება

ტექპოინტი თელავი

ალაზნის გამზ. 77

(+995) 32 2422215

ორშ-პარ 10:00-18:00

შაბ: 11:00-15:00

კვ. დასვენება

 
Samsung-ის ბრენდის შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს სამსუნგის ცხელ ხაზსს - 0322 800 55 55
 
Apple-ის იფიციალური სერვისი მისამართი:
აისაფორთი, თბილისი,  ს.ცინცაძის ქ#12   (+995) 32 230 10 01
სამუშაო საათები: ორშ-პარ: 10:00-19:00, შაბ: 10:00-15:00
კვირა: დასვენების დღე

 

 

 

გარანტია Apple-ის პროდუქციისთვის

 

! კომპანია „ალტა“-ში იუირიდიული/ინდ.მეწარმე პირის   მიერ შეძენილ Apple-ის ოფიციალურ პროდუქციას აქვს გარანტია 1 წელი, თუ არ არის მითითებული სხვა პირობები*.

 

საგარანტიო პერიოდი გულისხმობს ნივთის უფასო შეკეთებას.  იმ შემთხვევაში, თუ შეკეთება შეუძლებელია, ახლით შეცვლას.

 

საგარანტიო პირობები:

 

საგარანტიო მომსახურება ხორციელდება ნივთის შეძენიდან  1   წლის განმავლობაში, Apple-ის ავტორიზებულ სერვის ცენტრში, საგარანტიო ტალონში მითითებულ მისამართებზე.

 

გარანტია ვრცელდება ტექნიკის იმ დაზიანებაზე, რომელიც განპირობებულია ტექნიკური წუნით. სერვის ცენტრში საგარანტიო მომსახურების მისაღებად უნდა წარადგინოთ გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტი და ალტას საგარანტიო ტალონი, სადაც აღნიშნულია ნივთის დასახელება, სერიული/იმეი კოდი, მყიდველის ვინაობა, შეძენის თარიღი, გამყიდველი კომპანიის ბეჭედი, პასუხისმგებელი თანამშრომლისა და მყიდველის ხელმოწერები.

სერვის-ცენტრში პროდუქციის დიაგნოსტიკის პერიოდია 1-7 სამუშაო დღე. ტექნიკური წუნის დადასტურების შემთხვევაში, სერვისი ვალდებულია შეაკეთოს, ან თუ შეკეთება შეუძლებელია  შეცვალოს ნივთი ახლით 30 სამუშაო დღის განმავლობაში.

იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი და არა სრული კომპლექტაცია.

 

გარანტია ვრცელდება, ყველა სახის აქსესუარზე, რომელიც მოყვება Apple-ის მიერ წარმოებულ პროდუქციას. საგარანტიო ვადა 1 წელი.

 

*Apple-ის ოფიციალურ, ბრენდირებულ აქსესუარებს გარანტია აქვს 1 წელი.

 

საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება:

 

  • ვიზუალური დეფეტქის მქონე პროდუქციაზე (გაკაწრული, გაბზარული, ჩაჭყლეტილი დამწვარი, დამდნარი, დეფორმირებული, გატეხილი);
  • პროგრამული უზრუნველყოფის ნებისმიერ დაზიანებაზე;
  • თუ პროდუქციის ქარხნული სერიული ნომერი შეცვლილი, წაშლილი ან დაზიანებულია;
  • თუ დარღვეულია პროდუქციის ექსპლუატაციის წესები სერვისცენტრი არ არის ვალდებული ნივთს ჩაუტაროს დიაგნოსტიკა;
  • ტექნიკაზე, რომელიც არასტანდარტული ქსელის ძაბვის ზემოქმედების შედეგად არის დაზიანებული;
  • არაკვალიფიციური ან დაუდევრად მოხმარებული ტექნიკის დაზიანების შემთხვევაში;
  • ეკრანის განსაზღვრული რაოდენობის მკვდარ წერტილებზე.
  • სითხით გამოწვეულ დაზიანებებზე, მათ შორის იმ შემთხვევაში თუ მოდელის სპეციფიკაციაში მითითებულია დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქციის არსებობა.

 

                                            

Apple-ის იფიციალური  სერვისი მისამართი:
აისაფორთი,  თბილისი,  ს.ცინცაძის ქ#12   (+995) 32 230 10 01
სამუშაო საათები: ორშ-პარ: 10:00-19:00, შაბ: 10:00-15:00
კვირა: დასვენების დღე